زمان یادگیری طراحی وب چقدر میباشد؟
نوشته شده توسط : علی پور

 

از HTML استارت فرمائید
html لهجه استاندارد پباده سازی صفحه ها اینترنت میباشد. کدهای برگه در غایت به کدهای html تبدیل گردیده و بوسیله مرورگر اکران داده می شوند. براین اساس اجزای ورقه اینترنت مثل متن، عکس و.. به یاری تگ‌های html در برگه اینترنت قرار میگیرند.
در واقع همگی لهجه‌های برنامه‌نویسی برای طراحی سایت در مشهد ، به شکلی به html متعلق می باشند. برای کسب داده ها اضافه به نوشته‌ی علمی‌ی معرفی html مراجعه‌کنید.
 
با CSS ادامه دهید
برای اینکه اجزای برگه تارنما شما آرایشی به خویش بگیرد می بایست از css استفاده نمود به عنوان مثال برای اینکه تحت عنوان نوشته، رنگ و سایز بدهیم مستلزم این گویش خوا‌هیم بود. برای مطالعه‌ی طولانی تر به نوشته‌ی علمی‌ی css چه می باشد رجوع کنید.
 
با جاوا اسکریپت فعالیت خویش را فن‌ای جلوه دهید
پس از اینکه ورقه‌ی وبی پباده سازی شد برای پویاتر شدن آن به‌این گویش نیازمندیم.مثلا در‌صورتی‌که بخواهیم ورقه‌‌ای دارنده انیمیشنی باشد یا این که منوی کشویی داشته باشیم از این لهجه به کارگیری میکنیم ( مشاهده‌ی یک مثال ).
ولی در صورتی در اولِ راه و روش می‌باشید یادگیری این لهجه الزامی وجود ندارد. می توانید به سراغ یادگیری یک گویش سمت سرور بروید و در زمان مطلوب به یادگیری این گویش بپردازید.
 
یک گویش برنامه نویسی سمت سرور بیاموزید
به یاری گویش سمت سرور داده ها میان مرورگر و سرور تبادل می‌گردد مثلا برای تثبیت داده ها استفاده کننده در دیتابیس از گویش سمت سرور استعمال میگردد.
درین فی مابین PHP و ASP.NET دو گویش کارکشته و دوستداشتنی در این باره می‌باشند که می بایست بعداز آشنایی بدون نقص، یک کدام از این دو را برای یادگیری گزینش نمائید. ما سازه به دلایلی همچون محبوبیت، سهولت یادگیری، متن گشوده بودن و… گویش php را به شما معرفی می کنیم.
 
 
دوران دوره یادگیری طراحی وب چقدر میباشد؟
جواب این سؤال به طور کاملً متعلق به عواملی مثل سطح همت شما، زمان هنگامی که برای این عمل می گذارید، روش یادگیری و… میباشد. البته معمولاً در شایسته ترین وضعیت برای طی کردن این مراحل به طور بدون نقص، دستکم ۳ ماه عصر لازم میباشد.
 
در صورتی در اولِ راه و روش می‌باشید نگران نباشید نیازی وجود ندارد شما به‌فیس یک‌جا و فشرده تمام مورد ها فوق را خاطر بگیرید. میتوانید یادگیری را برای مدتی به HTML و CSS محدود فرمایید و درخصوص برنامه نویسی سمت استفاده کننده کار فرمایید.
 
 
صحبت آخرین: هرچند در نگاه اولیه طی کردن این مسیر طولانی و دشوار به لحاظ می رسد البته وقتی که با شیرینی این عمل آشنا گردید و با هدف بدین عمل ادامه دهید در برهه زمانی دوره کوتاهی میتوانید به رده مناسبی برسید. افراد متعددی می باشند که توانستند در برهه زمانی چندین ماه ساخت سایت را بیاموزند و توصیه طراحی وب سایت یا این که پباده سازی قالب منحصر، بگیرند.
 
وقتی که شما تمایل به قرائت این نوشته‌ی‌علمی گرفتید او‌لین گام را برای تبدیل شدن به یک طراح وبسایت برداشته‌اید پس با هدف ادامه دهید. ما در برگه‌ی نقشه‌ی راه و روش بسط دهندگان اینترنت مطالب بیشتری برای شما فراهم کرد‌ه‌ایم. همدم ادمین وبسایت باشید.




:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: